Adam vs nová Zelda

Adam vs nová Zelda
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Novou Zeldu jsem, stejně jako tu předchozí, naštěstí recenzovat nemusel. Poslední Linkovo dobrodružství si tak můžu užívat vlastním tempem and boy oh boy, do I have some thoughts! Řádky níže ale rozhodně neberte jako moji recenzi, nebo nějaké velké zhodnocení každičkého aspektu. Spíše jde jen o dojmy, postřehy a myšlenky.

The Legend of Zelta: Breath of the Wild jsem dohrál několikrát a celkem jsem v ní strávil bezmála 400 hodin čistého času. V aktuální Tears of the Kingdom tak daleko nejsem, a ještě dlouho nebudu, ale mám s ní stejné plány. Vyždímat z ní maximum hned na několik způsobů. Nová Zelda je totiž, stejně jako ta předchozí, neuvěřitelná.

A to díky všem těm novinkám, které povznáší perfektní mustr z BotW na novou úroveň. Stejně jako navzdory všem chybám a nedostatkům, které hra má. A že jich je. Negativa dejme ale prozatím stranou a pojďme si nejdřív posvítit na tři hlavní složky nové Zeldy. Na vzduch, zem a hlubiny. A začneme tam, kde, až na krátký příběhový úvod, začíná i nová Zelda. Ve vzduchu.

Read more

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

Dnešní vydání Herních vláken přináší vlastně dobře vybalancovanou směsici zásadních herních novinek, od rekordních čísel po nečekaná rozhodnutí herních gigantů. Podíváme se do zákulisí firemních strategií, kontroverzních kroků a klíčových událostí, které možná neformují herní svět, ale někteří lidé z nich nebudou mít radost. Ať už se jedná o platové

lock-1 By Adam Homola