Adam vs nová Zelda
Novou Zeldu jsem, stejně jako tu předchozí, naštěstí recenzovat nemusel. Poslední Linkovo dobrodružství si tak můžu užívat vlastním tempem and boy oh boy, do I have some thoughts! Řádky níže ale rozhodně neberte jako moji recenzi, nebo nějaké velké zhodnocení každičkého aspektu. Spíše jde jen o dojmy, postřehy a myšlenky.
The Legend of Zelta: Breath of the Wild jsem dohrál několikrát a celkem jsem v ní strávil bezmála 400 hodin čistého času. V aktuální Tears of the Kingdom tak daleko nejsem, a ještě dlouho nebudu, ale mám s ní stejné plány. Vyždímat z ní maximum hned na několik způsobů. Nová Zelda je totiž, stejně jako ta předchozí, neuvěřitelná.
A to díky všem těm novinkám, které povznáší perfektní mustr z BotW na novou úroveň. Stejně jako navzdory všem chybám a nedostatkům, které hra má. A že jich je. Negativa dejme ale prozatím stranou a pojďme si nejdřív posvítit na tři hlavní složky nové Zeldy. Na vzduch, zem a hlubiny. A začneme tam, kde, až na krátký příběhový úvod, začíná i nová Zelda. Ve vzduchu.