AI jako budoucnost vývoje nabírá obrysy, Balatro míří na mobily, iPhone 16 jako kompetentní herní mašina

AI jako budoucnost vývoje nabírá obrysy, Balatro míří na mobily, iPhone 16 jako kompetentní herní mašina
Balatro

Už se nám to rýsuje! Ano, mluvím jak o aktuální mezigeneraci konzolí, kdy Sony konečně oficiálně představila PlayStation 5 Pro, tak o Herních vláknech. PlayStation 5 Pro stranou, tomu se ve stručnosti věnuji níže. Herní vlákna se pomalu dostávají do fáze, kdy spustím onen druhý, slibovaný newsletter.

Druhý ze tří. Zatím to ještě do detailu prozrazovat nechci, ale můžu naznačit, že jak se tento středeční newsletter odpovídá na to, co se v herním průmyslu děje, blížící se páteční se zase odpovídat na to, co si zahrát.

A opět to bude mít velice přístupnou, okamžitou, lehce uchopitelnou formu, díky které se neztratíte, která bude především informovat o tom důležitém a nechá omáčku, výplň a bezobsažný obsah na jiných. Já se už nemůžu dočkat! (ještě letos!)

A kdybyste viděli rozpracovanou tabulku na finální třetí newsletter, která má bez přehánění desítky sloupců, kdy každý z nich má vyšší desítky řádků… (příští rok!)

Ale nepředbíhejme a pojďme k aktuálním tématům:

🚀 Peter Molyneux si myslí, že AI je budoucnost herního vývoje

🃏 Balatro míří na mobily

🏃‍♂️ AI už umí vygenerovat i Maria

🔥 Sony konečně oznámila PlayStation 5 Pro

📱 iPhone 16 se tváří jako legitimní herní stroj

Read more

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

Dnešní vydání Herních vláken přináší vlastně dobře vybalancovanou směsici zásadních herních novinek, od rekordních čísel po nečekaná rozhodnutí herních gigantů. Podíváme se do zákulisí firemních strategií, kontroverzních kroků a klíčových událostí, které možná neformují herní svět, ale někteří lidé z nich nebudou mít radost. Ať už se jedná o platové

lock-1 By Adam Homola