Budoucnost her v grafice, oživených vzpomínkách, nebo v multimediálním rozkročení portfolia

Budoucnost her v grafice, oživených vzpomínkách, nebo v multimediálním rozkročení portfolia
Elden Ring: Nightreign

Vítejte u další dávky herních novinek, událostí, drbů a spekulací, které hýbou světem! Tentokrát se ponoříme do fascinujících vizí budoucnosti - od revoluce v grafice díky umělé inteligenci až po ambiciózní mediální plány Sony a KADOKAWY. Probereme si také, proč hráči na Steamu stále raději sahají po starších titulech a co to vypovídá o dnešním herním trhu. A nakonec se společně podíváme na to, jak Nintendo připravuje nástupce Switche, který slibuje spíš evoluci než revoluci.

Nejen to, ale čeká vás i pohled na novou hru Willa Wrighta, která z vašich vzpomínek vytvoří herní svět. Zní to jako sen, nebo spíš jako příliš odvážný experiment? Pojďte si s námi o těchto tématech přečíst a zjistěte, co se děje na herní scéně, která se neustále mění a překvapuje.

Let’s go!

🌐 Sony a AMD hodlají společně šlápnout do AI skrze projekt Amethyst, cílem je výrazně vylepšit grafiku i plynulost

📊 Fascinující statistiky Steamu za letošek říkají, že drtivou většinu hráčů nové hry nezajímají

🛠️ Díky novým spekulacím se nástupce Switche rýsuje už opravdu jasně

📈 Sony se stává největším akcionářem KADOKAWA a společně plánují velkou mediální expanzi

🧠 Nová hra Willa Wrighta, Proxi, chce stavět na vašich vzpomínkách

Read more

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Zdravím vás u dalšího vydání Herních vláken! Číslo 52 přináší pořádnou nálož z herního světa, kde se to hemží velkými oznámeními, potenciálními hrozbami i technologickými experimenty, nad kterými zůstává rozum stát. Hlavní hvězdou je bezesporu dlouho očekávaný Nintendo Switch 2 – konečně známe datum vydání i českou cenu. Jak už to

lock-1 By Adam Homola
TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky

lock-1 By Adam Homola
Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nedávná prezentace Nintendo Direct z minulého týdne, měla fanouškům přinést pohled na budoucnost Switche. Ačkoliv Nintendo ukázalo, že pro původní konzoli má stále připravenou řadu her, celkový dojem z Directu byl za mě spíš rozpačitý. V kontextu očekávání blížícího se Switche 2 působila většina oznámení poněkud nevýrazně a bez potřebné

lock-1 By Adam Homola