Budoucnost růstu je podle EA v reklamách, Square chce jít agresivně na všechny platformy

Budoucnost růstu je podle EA v reklamách, Square chce jít agresivně na všechny platformy
Final Fantasy VII: Rebirth

Máme menší ticho před bouří. Léto se blíží a společně s ním i „E3“, kterou nahrazuje nejen Summer Game Fest a několik menších streamů. Proto není aktuální vydání Herních vláken plné oznámení a her jako takových, neboť v tomhle směru se toho za uplynulý týden stalo pramálo. Naštěstí se nám ale sešlo několik důležitých byznysových věcí, kdy každá z nich tak trochu ukazuje směr, jakým se může měnící se herní průmysl ubírat.

🌱 EA vidí budoucnost růstu v reklamách ve hrách

🤝 Hráči tradičním médiím, Twitteru a reklamám moc nevěří, v objevování her dominuje YouTube

📱 Microsoft spustí svůj mobilní obchod už v červenci

😠 Square Enix chce jít nově velice agresivně do multiplatformních her

📉 Prodeje PlayStation 5 zpomalují víc, než v Sony čekali

Read more

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

Dnešní vydání Herních vláken přináší vlastně dobře vybalancovanou směsici zásadních herních novinek, od rekordních čísel po nečekaná rozhodnutí herních gigantů. Podíváme se do zákulisí firemních strategií, kontroverzních kroků a klíčových událostí, které možná neformují herní svět, ale někteří lidé z nich nebudou mít radost. Ať už se jedná o platové

lock-1 By Adam Homola