Budoucnost růstu je podle EA v reklamách, Square chce jít agresivně na všechny platformy
Máme menší ticho před bouří. Léto se blíží a společně s ním i „E3“, kterou nahrazuje nejen Summer Game Fest a několik menších streamů. Proto není aktuální vydání Herních vláken plné oznámení a her jako takových, neboť v tomhle směru se toho za uplynulý týden stalo pramálo. Naštěstí se nám ale sešlo několik důležitých byznysových věcí, kdy každá z nich tak trochu ukazuje směr, jakým se může měnící se herní průmysl ubírat.
🌱 EA vidí budoucnost růstu v reklamách ve hrách
🤝 Hráči tradičním médiím, Twitteru a reklamám moc nevěří, v objevování her dominuje YouTube
📱 Microsoft spustí svůj mobilní obchod už v červenci
😠 Square Enix chce jít nově velice agresivně do multiplatformních her
📉 Prodeje PlayStation 5 zpomalují víc, než v Sony čekali