Dostupný Game Pass pomalu končí, kuriózní stránka úspěchu Baldur’s Gate III

Dostupný Game Pass pomalu končí, kuriózní stránka úspěchu Baldur’s Gate III
Half-Life Alyx

Další fáze Herních vláken je tady. Ne, páteční newsletter to ještě není (coming soon-ish!), ale jsou to samostatné články! Jak jsem minule anoncoval, tak jsem taky splnil a první článek jménem Adam vs nová Zelda je tady.

Samostatné články jsou nezávislé na newsletteru, nebudou chodit do emailu a k přečtení jsou na pouze webu hernivlakna.cz, jen pro předplatitele. Vždy na ně v nejbližším newsletteru upozorním, tudíž nikomu nic neunikne, ale emaily s nimi spamovat nechci. Berte je jako takový menší bonus pro předplatitele.

Vykopávám tak novou Zeldou, respektive mými dojmy, postřehy a názory na všemožné prvky z loňské Tears of the Kingdom.

S tím mimochodem souvisí i menší změna designu hlavní stránky, kdy jsem dal před čistě chronologickým, vertikálním uspořádáním jednotlivých vydání newsletteru přednost nové horní části webu. Ta je taky řazena chronologicky, jen dává větší prostor aktuálnímu vydání či článku a má i separátní Featured chlívek. A právě v rámci Featured budou jak samostatné články, tak všemožná oznámení, nebo jednou za čas bezplatné, ukázkové vydání newsletteru. Pořád ale samozřejmě platí, že v rámci newsletteru na web chodit nemusíte, stačí odebírat newsletter a konzumovat ho v emailu.

Na fungování newsletteru se tak nic nemění, předplatitelé dostávají bonus navíc a jedeme dál!

💲 Microsoft zase zdražuje Game Pass

👥 Ve Valve pracuje jen pár set lidí

🚀 Astro Bot naštěstí nebude open world

🚫 Nintendo zatajuje lokalizační týmy

🏆 Baldur’s Gate III dostalo příliš mnoho cen

Read more

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

Dnešní vydání Herních vláken přináší vlastně dobře vybalancovanou směsici zásadních herních novinek, od rekordních čísel po nečekaná rozhodnutí herních gigantů. Podíváme se do zákulisí firemních strategií, kontroverzních kroků a klíčových událostí, které možná neformují herní svět, ale někteří lidé z nich nebudou mít radost. Ať už se jedná o platové

lock-1 By Adam Homola