Japonsko až příští rok, Horizon 3 až na PlayStation 6 a Nintendo vs AI

Japonsko až příští rok, Horizon 3 až na PlayStation 6 a Nintendo vs AI
Ghost of Yōtei

V souvislosti s jednou z dnešních zpráv o tom, že Horizon 3 má být údajně v nedohlednu (až na PS6?), se můžeme podívat jak často vyhází jiné známé série. A je to méně a méně často, nepřekvapivě.

Respektive spíš jak nevychází. Série, které jsme si dříve mohli užívat poměrně často, teď vynechávají dokonce i několik konzolových generací. Podívejte se na Grand Theft Auto, nebo třeba The Elder Scrolls. Jejich hlavní díly vyšly naposled bůh ví kdy a i když v případě GTA se dočkáme „už“ příští rok (více než dekádu po vydání předchozího dílu!), v případě The Elder Scrolls VI budeme čekat ještě déle. TES vyšel naposled na Xbox 360 a PlayStation 3, tudíž vynechal předminulou generaci konzolí i současnou generaci konzolí. A nebo bude TESVI mezigenerační, pokud si v Bethesdě pohnou.

V kontextu takových velikánů a jejich příliš dlouhých vývojových cyklů jsou pak odklady aktuálního Assassin’s Creed: Shadows či nedávného Kingdom Come: Deliverance II jen kapkou v moři.

Ale pojďme už na dnešní výběr těch nejlepších, nejzajímavějších a nejdůležitějších témat uplynulého týdne:

💼 Assassin’s Creed: Shadows dorazí až 14. února

🤖 Šigeru Mijamoto se do využívání AI moc nehrne

❓ Horizon 3 je prý v nedohlednu, nejdřív máme dostat Horizon Online

📝 Nový zákon připomene hráčům že si hry nekupují, ale licencují

🌍 Ghost of Yōtei, pokračování Ghost of Tsushima, vyjde příští rok

Read more

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Zdravím vás u dalšího vydání Herních vláken! Číslo 52 přináší pořádnou nálož z herního světa, kde se to hemží velkými oznámeními, potenciálními hrozbami i technologickými experimenty, nad kterými zůstává rozum stát. Hlavní hvězdou je bezesporu dlouho očekávaný Nintendo Switch 2 – konečně známe datum vydání i českou cenu. Jak už to

lock-1 By Adam Homola
TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky

lock-1 By Adam Homola
Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nedávná prezentace Nintendo Direct z minulého týdne, měla fanouškům přinést pohled na budoucnost Switche. Ačkoliv Nintendo ukázalo, že pro původní konzoli má stále připravenou řadu her, celkový dojem z Directu byl za mě spíš rozpačitý. V kontextu očekávání blížícího se Switche 2 působila většina oznámení poněkud nevýrazně a bez potřebné

lock-1 By Adam Homola