Japonský Assassin’s Creed dorazí ještě letos, GTAVI příští podzim a Microsoft pustí na hry vlastní AI

Japonský Assassin’s Creed dorazí ještě letos, GTAVI příští podzim a Microsoft pustí na hry vlastní AI
Assassin's Creed: Shadows

Dnes tu máme už páté vydání Herních vláken, a tak je čas na menší revizi. Feedbacku se mi tu za těch pár týdnů nastřádaly desítky a musím říct, že jsem nadšený! Desítky pozitivních reakcí jsou neskutečně nabíjející a mě těší, že vás to baví. A navzdory tomu, že newsletter je pořád v přiznaném early accessu, tak pomalu roste. Trajektorie je slibná a když se ji podaří trochu zrychlit, mohl by být prostor to příští rok nakopnout na úplně novou úroveň. Ale zatím nechci předbíhat.

Nesmírně si vážím také konstruktivní kritiky, kterou bych mohl spočítat na prstech jedné ruky. A v podstatě jde o dvě věci – že by to mohlo být obsahově bohatší a levnější. S cenou hýbat (nad rámec velmi výjimečných slev, viz aktuální startovní sleva nahoře na homepage) nehodlám, ale bohatší by ten obsah být mohl, uznávám.

Proto od tohoto vydání zavádím dvě novoty:

  1. Užitečné odkazy – hrstka doplňkových odkazů k pětici hlavním zprávám. Můžou to být trailery, oficiální vyjádření vývojářů, odkazy na komentáře či analýzy, videa, nebo třeba hodnotné postřehy na sociálních sítích. Nebo to taky nemusí být nic. Za každou cenu nebudu dávat ke všem zprávám odkaz třeba na oficiální web jen proto, aby tam něco bylo. Stejně jako se vším, i s odkazy to bude primárně tak, aby byly užitečné, hodnotné a smysluplné. Žádná výplň. A defaultně schované na rozkliknutí vlastního chlívku, neboť jakkoliv užitečné, nejsou zásadní.
  2. Bonusové drobky – uznávám, že z pouhých pěti novinek nemůže mít člověk kdovíjak velký přehled o herním průmyslu. Proto přidávám Bonusové drobky (název nejspíš dočasný...), což budou už jen a pouze odkazy na několik dalších větších/důležitých/zajímavých událostí z uplynulého týdne. Bez rozepisování, bez komentáře, bez obrázku. Pořád půjde ale o významné věci, takže žádné bezobsažné spekulace, zaměnitelné updaty, nebo nicneříkající stanoviska. Drobků může být někdy pět, někdy deset, někdy třeba jen dva. Opět hraje prim kvalita a hodnota, nikoliv plnění kvót.

Věřím, že s přidáním užitečných odkazů a drobků bude newsletter pestřejší, bohatší a informačně zajímavější, a hlavně to nebude na úkor informační efektivity, čistoty a mého pořád velice přísného kurátorského dohledu. Cíl zůstává stejný – vybírat jehly z kupek sena a respektovat váš čas i vaši inteligenci.

Tak pojďme na to, dnes se pořádně podíváme na:

🌑 Japonský Assassin's Creed Shadows dorazí ještě letos

🌏 Ubisoft mění strategii, definitivně vsadí na otevřené světy, hra jako služby a AI

🤖 Microsoft pustí na své hry AI, která vám poradí přímo ve hrách

📢 Grand Theft Auto VI prý opravdu dorazí na podzim příštího roku

🛠️ CD Projekt vydal modovací nástroje pro třetího Zaklínače

Bonusové drobky:

  • Elden Ring: Shadow of the Erdtree
  • Songs of Conquest
  • Prince of Persia: The Lost Crown
  • Call of Duty v Game Passu
  • A další...

Read more

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Zdravím vás u dalšího vydání Herních vláken! Číslo 52 přináší pořádnou nálož z herního světa, kde se to hemží velkými oznámeními, potenciálními hrozbami i technologickými experimenty, nad kterými zůstává rozum stát. Hlavní hvězdou je bezesporu dlouho očekávaný Nintendo Switch 2 – konečně známe datum vydání i českou cenu. Jak už to

lock-1 By Adam Homola
TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky

lock-1 By Adam Homola
Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nedávná prezentace Nintendo Direct z minulého týdne, měla fanouškům přinést pohled na budoucnost Switche. Ačkoliv Nintendo ukázalo, že pro původní konzoli má stále připravenou řadu her, celkový dojem z Directu byl za mě spíš rozpačitý. V kontextu očekávání blížícího se Switche 2 působila většina oznámení poněkud nevýrazně a bez potřebné

lock-1 By Adam Homola