Microsoft prý za hry do Game Passu utrácí miliardu dolarů, EA staví generativní AI jako středobod všeho co dělají

Microsoft prý za hry do Game Passu utrácí miliardu dolarů, EA staví generativní AI jako středobod všeho co dělají

Hardwarově to už dlouho nebylo tak zajímavé. Mezigenerační obměna v podobě PlayStation 5 Pro je už skoro tady, příští rok dorazí konečně ten nástupce Switche, následovat bude notně spekulovaný handheld Xboxu a zapomínat nesmíme ani na PC handheldy v čele se Steam Deckem.

A krátce poté? To už tady bude PlayStation 6, protože nesmíme zapomínat na to, že teď už jsme na začátku druhé poloviny aktivního života současné generace konzolí. Do čtyř let tu tak nejspíš bude generace další, respektive nový Xbox a zmíněná PS6. Nintendo si svoji vlastní separátní novou generaci vykopne už (snad!) za pár měsíců. A musíme se vám přiznat, že kdybych si měl teď vybrat naslepo, vyberu si nástupce Switche. Možná mi na něm nepojede GTA 6 v 60fps, možná mi na něm GTA 6 nepojede vůbec, ale s tím se žít dá.

 Ale šup už na dnešní témata:

💸 Concord prý stál 400 milionů dolarů a Sony z toho chtěla mít vlastní Star Wars

🧑‍⚖️ Nintendo žaluje tvůrce Palworldu

💰 Microsoft prý ročně utratí přes 1 miliardu dolarů

🕹️ Microsoft prý skutečně chystá vedle nové generace Xboxu i handheld

🤖 Generativní umělá inteligence je středobodem toho, co teď EA dělá

Read more

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Zdravím vás u dalšího vydání Herních vláken! Číslo 52 přináší pořádnou nálož z herního světa, kde se to hemží velkými oznámeními, potenciálními hrozbami i technologickými experimenty, nad kterými zůstává rozum stát. Hlavní hvězdou je bezesporu dlouho očekávaný Nintendo Switch 2 – konečně známe datum vydání i českou cenu. Jak už to

lock-1 By Adam Homola
TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky

lock-1 By Adam Homola
Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nedávná prezentace Nintendo Direct z minulého týdne, měla fanouškům přinést pohled na budoucnost Switche. Ačkoliv Nintendo ukázalo, že pro původní konzoli má stále připravenou řadu her, celkový dojem z Directu byl za mě spíš rozpačitý. V kontextu očekávání blížícího se Switche 2 působila většina oznámení poněkud nevýrazně a bez potřebné

lock-1 By Adam Homola