PlayStation 6 a AMD, Ubisoft a boti, Nvidia tvrdí, že grafika už bez AI dělat nejde

PlayStation 6 a AMD, Ubisoft a boti, Nvidia tvrdí, že grafika už bez AI dělat nejde
Diablo IV: Vessel of Hatred

Ještě jeden postřeh k PlayStation 5 Pro… On je to de facto tak trochu next gen, že jo? Myslím totiž, že jsme v době, kdy už tak velké skoky mezi generacemi jednoduše nebudou. A to ani hardwarové, ani softwarové. „Skvěle“ je to vidět na současné generaci konzolí, kdy pořád vychází velké hry na generaci minulou. A ty, které vychází na generaci současnou, nejsou z drtivé většiny zas tak ohromující, bezprecedentní a novátorské, ať už graficky, nebo hratelností.

PlayStation 5 Pro je tak v podstatě takový menší PlayStation 6. Protože až ten skutečný PlayStation 6 do tří, maximálně čtyř let dorazí, co na něm budeme hrát? Grand Theft Auto 6 s trošku lepším nasvícením a trošku vyšší snímkovou frekvencí? Nejspíš.

Jasně že si Sony na start PS6 připraví nějakou tu exkluzivitku, teda alespoň bych doufal, ale bude jich v prvních dvou letech života konzole alespoň pět? Těžko. Spíš to bude všechno vycházet třeba na PS6 a zároveň i na PS5 Pro, což je asi ten nejpravděpodobnější scénář. A stejně tak bych nepočítal s tím, že PS6 bude stát pod 15 000 Kč.

Konzole se nám tak pořád víc a víc posouvají k PC. A se zpětnou kompatibilitou to bude v případě PS6 nejspíš tak, že PS5 Pro bude průměrně výkonná a nejnovější hry vám tam taky poběží, jen ne tak dobře. A PS6 bude jako byste měli doma high end počítač a poběží tam všechno lépe. Na tuhle budoucnost bych si vsadil. Tak nějak to nejspíš bude s tím, že po pár měsících to bude stejně všechno na PC a díky nevyhnutelnému cloudu i na mobilech. Na hardwaru jednoduše nebude už tolik záležet, ostatně skrze Steam Hardware Survey dlouhodobě vidíme, že ty skutečně výkonné stroje nemá téměř nikdo.

Ale čert teď vem PlayStation 6, ten dorazí až za několik let. Pojďme na dnešní výběr.

💰 Diablo IV vydělává na mikrotransakcích balík

🤖 Ubisoft prý používá k propagaci her boty

🔄 Čipy do PlayStation 6 má dělat AMD, vyhrálo nad Intelem

👪 Steam konečně zavedl rodinné sdílení pro všechny

⚡ Nvidia: Počítačovou grafiku už bez AI dělat nejde

Read more

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

Dnešní vydání Herních vláken přináší vlastně dobře vybalancovanou směsici zásadních herních novinek, od rekordních čísel po nečekaná rozhodnutí herních gigantů. Podíváme se do zákulisí firemních strategií, kontroverzních kroků a klíčových událostí, které možná neformují herní svět, ale někteří lidé z nich nebudou mít radost. Ať už se jedná o platové

lock-1 By Adam Homola