Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars Zero Company, a šušká se o dalším pokusu Ubisoftu v battle royale žánru, tentokrát s inspirací v Apex Legends.
Nejde však jen o prosté výčty novinek. Podíváme se na strategické pozadí kroků Bethesdy a položíme si otázku ohledně budoucnosti The Elder Scrolls VI. Prozkoumáme, co pro EA znamená vstup do tahového žánru se Star Wars Zero Company, a zamyslíme se nad šancemi Ubisoftu v battle royale aréně po zkušenostech s Hyper Scape. Diskutovat budeme také o nadějích Dana Vávry vkládaných do umělé inteligence jako nástroje pro zefektivnění herního vývoje.
V závěru se dotkneme i důležitých témat přístupnosti, konkrétně inovativní možnosti zpomalení času v Days Gone Remastered, jež má potenciál ovlivnit budoucí design her. Tak hurá na to!
- 🎮 Remaster Oblivionu je skutečný, Bethesda ho rovnou i vydala
- 🌌 Star Wars Zero Company zkusí předalekou galaxii zase jednou tahově
- 💥 Ubisoft to údajně zkouší s novou battle royale, inspiraci má hledat v Apex Legends
- 🤖 Dan Vávra doufá, že AI zrychlí vývoj her
- ⏱️ Remaster Days Gone nabídne skvělou možnost zpomalení času