Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Zdravím vás u dalšího vydání Herních vláken! Číslo 52 přináší pořádnou nálož z herního světa, kde se to hemží velkými oznámeními, potenciálními hrozbami i technologickými experimenty, nad kterými zůstává rozum stát. Hlavní hvězdou je bezesporu dlouho očekávaný Nintendo Switch 2 – konečně známe datum vydání i českou cenu. Jak už to ale u velkých odhalení bývá, neobešlo se to bez pořádné dávky kontroverzí a zmatků, které v našem newsletteru podrobně rozebíráme.

Hned v závěsu se rýsuje další potenciální problém, který by mohl zasáhnout peněženky hráčů po celém světě – nová americká cla. Podíváme se, jaký drtivý dopad by mohla mít na ceny konzolí a herního hardwaru obecně a proč je herní průmysl kvůli složitým dodavatelským řetězcům tak zranitelný. Nebudou chybět ani další zajímavosti: Microsoft představil prapodivnou AI verzi Quake II, která vzbuzuje spíše rozpaky než nadšení, zatímco Ubisoft údajně chystá tahovou strategii ze světa Rainbow Six, která by mohla potěšit fanoušky žánru.

A aby toho nebylo málo, filmový Minecraft trhá rekordy v návštěvnosti kin, což jen podtrhuje fascinující paradox, kdy se Microsoftu daří ve filmových adaptacích možná lépe než v samotném prodeji konzolí. Tak pojďme na to!

🎮 Nintendo konečně představilo Switch 2 v celé jeho kráse

💰 Americká cla mohou drsně dopadnout i na herní průmysl

🤖 Microsoft vydal AI experiment připomínající Quake II

♟️ Ubisoft prý připravuje tahovou strategii ze světa Rainbow Six

🎬 Film podle Minecraftu láme rekordy

Read more

Mikrotransakce vládnou, Jošida kritizuje Switch 2, Sony zdražuje a Ubisoft připomíná, že hry nevlastníte

Mikrotransakce vládnou, Jošida kritizuje Switch 2, Sony zdražuje a Ubisoft připomíná, že hry nevlastníte

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken! Herní svět se neustále mění a tento týden přinášíme pohled na několik klíčových debat, které rezonují napříč platformami i žánry. Od strategických rozhodnutí hardwarových gigantů jako Sony, přes ekonomické trendy dominující PC i konzolím, až po právní bitvy o samotnou podstatu vlastnictví her a

lock-1 By Adam Homola
TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky

lock-1 By Adam Homola
Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nedávná prezentace Nintendo Direct z minulého týdne, měla fanouškům přinést pohled na budoucnost Switche. Ačkoliv Nintendo ukázalo, že pro původní konzoli má stále připravenou řadu her, celkový dojem z Directu byl za mě spíš rozpačitý. V kontextu očekávání blížícího se Switche 2 působila většina oznámení poněkud nevýrazně a bez potřebné

lock-1 By Adam Homola