TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky milionů.

Nejdřív mrkneme na review roundup na čerstvou novinku South of Midnight. Akční adventura od Compulsion Games láká na unikátní vizuální styl připomínající stop-motion animaci a magický svět amerického Jihu plný folklóru. Jak si ale vede po stránce hratelnosti? Naštěstí se povedla!

Když už jsme u her s osobitým kouzlem, které nemusí nutně bořit prodejní žebříčky, nemůžeme minout návrat jedné legendy. Na GOGu se totiž čerstvě objevil Croc: Legend of the Gobbos. Pamatujete? Roztomilý krokodýl, který kdysi statečně skákal do třetího rozměru. Jeho příchod je nejen nostalgickou vzpomínkou, ale i připomínkou doby, kdy 3D plošinovky hledaly svou tvář a kdy šarm často zvítězil nad technickou dokonalostí.

Taky se dnes podíváme na několik výrazných AA titulů z poslední doby z ranku akčních adventur, které by vám rozhodně neměly uniknout. Od emocionálního A Plague Tale: Requiem, přes politické intriky v GreedFall, morální dilemata v Banishers a Vampyr, až po přímočarou akci Evil West či zajímavý, byť nedotažený koncept Murdered: Soul Suspect.

Všechno to jsou kousky, co mají své chyby, rozhodně nejsou pro každého a leckdy jsou jejich hrany možná až příliš ostré. Nicméně pořád nabízí jistý šarm, specifického ducha, a hlavně se ale dobře hrají a pokud vás to téma zajímá, neměli byste je minout.

Read more

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Switch 2 dorazí v červnu, americká cla jsou hrozbou a Microsoft vydal příšernou AI verzi Quake 2

Zdravím vás u dalšího vydání Herních vláken! Číslo 52 přináší pořádnou nálož z herního světa, kde se to hemží velkými oznámeními, potenciálními hrozbami i technologickými experimenty, nad kterými zůstává rozum stát. Hlavní hvězdou je bezesporu dlouho očekávaný Nintendo Switch 2 – konečně známe datum vydání i českou cenu. Jak už to

lock-1 By Adam Homola
Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nintendo mdlé i odvážné, rozdělený bezejmenný Ubisoft a možný nový StarCraft

Nedávná prezentace Nintendo Direct z minulého týdne, měla fanouškům přinést pohled na budoucnost Switche. Ačkoliv Nintendo ukázalo, že pro původní konzoli má stále připravenou řadu her, celkový dojem z Directu byl za mě spíš rozpačitý. V kontextu očekávání blížícího se Switche 2 působila většina oznámení poněkud nevýrazně a bez potřebné

lock-1 By Adam Homola
Xbox pokukuje po Steamu i Epicu, šéf Astro Bota chce menší hry a EU stanovuje pravidla pro férovější přístup mikrotransakcí k dětem

Xbox pokukuje po Steamu i Epicu, šéf Astro Bota chce menší hry a EU stanovuje pravidla pro férovější přístup mikrotransakcí k dětem

Herní svět se neustále mění a dnešní sestava důležitých událostí je toho perfektním důkazem. Tento týden jsme se zaměřili na několik výrazných témat v čele s rostoucím důrazem na přístupnost ve hrách, který je nepřehlédnutelný. Bohužel někdy i ve špatném slova smyslu. Nová iniciativa ESA je dalším krokem, ale jak

lock-1 By Adam Homola