Tichá AI, hlasití hráči Apexu a BioShock bez peněz
A zase ta AI. Letos se bez ní ve zprávách asi neobejdeme a pořád se budeme podivovat nad tím, kdo ji na co používá. A já se těším, až tahle fáze bude dávno za námi a využívání AI bude naprosto a zcela nezajímavá, nudná věc. Třeba tak nudná, jako využívání různých middlewarů a interních programovacích softwarů – k těm už totiž „běžný hráč“ nedohlédne, toho už nezajímají. Jaký engine která hra používá se do médií ještě tu a tam dostane, ale všechno ostatní? To už ne.
Já jsem třeba při přípravě tohoto vydání Herních vláken použil pro vygenerování jednoho ilustračního obrázku a normálně bych vůbec necítil potřebu něco takového uvádět, protože proč? Přišel tím někdo o práci? Rozhodně ne, zatím nemám takový rozpočet, abych mohl zadávat práci ilustrátorům, a tak jsem si pomohl skrze Dall-e. Je to zajímavá informace? Podle mě není, stejně jako je mně osobně relativně jedno, na co všechno používají která herní studia AI. Respektive, z pohledu hráče je mi to dokonale jedno, nicméně z pohledu mého technologického optimisty, kterým odjakživa jsem, bych to rád věděl…
Každopádně pojďme už na dnešní Herní vlákna plná zajímavých věcí!
🖼️ Activision Blizzard osočen ze zatajování využívání umělé inteligence
💰 V Respawnu se zalekli reakce hráčů a otáčí kormidlem zpátky
🎭 Stávka herních umělců je tady, jedním z klíčových důvodů je AI
📉 O PC betu Concordu byl minimální zájem, o Marvel Rivals výrazně větší
🎬 Filmový BioShock se pořád chystá, bude mít ale podstatně menší rozpočet