Tichá AI, hlasití hráči Apexu a BioShock bez peněz

Tichá AI, hlasití hráči Apexu a BioShock bez peněz
BioShock

A zase ta AI. Letos se bez ní ve zprávách asi neobejdeme a pořád se budeme podivovat nad tím, kdo ji na co používá. A já se těším, až tahle fáze bude dávno za námi a využívání AI bude naprosto a zcela nezajímavá, nudná věc. Třeba tak nudná, jako využívání různých middlewarů a interních programovacích softwarů – k těm už totiž „běžný hráč“ nedohlédne, toho už nezajímají. Jaký engine která hra používá se do médií ještě tu a tam dostane, ale všechno ostatní? To už ne.

Já jsem třeba při přípravě tohoto vydání Herních vláken použil pro vygenerování jednoho ilustračního obrázku a normálně bych vůbec necítil potřebu něco takového uvádět, protože proč? Přišel tím někdo o práci? Rozhodně ne, zatím nemám takový rozpočet, abych mohl zadávat práci ilustrátorům, a tak jsem si pomohl skrze Dall-e. Je to zajímavá informace? Podle mě není, stejně jako je mně osobně relativně jedno, na co všechno používají která herní studia AI. Respektive, z pohledu hráče je mi to dokonale jedno, nicméně z pohledu mého technologického optimisty, kterým odjakživa jsem, bych to rád věděl…

Každopádně pojďme už na dnešní Herní vlákna plná zajímavých věcí!

🖼️ Activision Blizzard osočen ze zatajování využívání umělé inteligence

💰 V Respawnu se zalekli reakce hráčů a otáčí kormidlem zpátky

🎭 Stávka herních umělců je tady, jedním z klíčových důvodů je AI

📉 O PC betu Concordu byl minimální zájem, o Marvel Rivals výrazně větší

🎬 Filmový BioShock se pořád chystá, bude mít ale podstatně menší rozpočet

Read more

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

PS5 bez mechaniky se prodává málo, DayZ slaví rekord a Concord končí definitivně

Dnešní vydání Herních vláken přináší vlastně dobře vybalancovanou směsici zásadních herních novinek, od rekordních čísel po nečekaná rozhodnutí herních gigantů. Podíváme se do zákulisí firemních strategií, kontroverzních kroků a klíčových událostí, které možná neformují herní svět, ale někteří lidé z nich nebudou mít radost. Ať už se jedná o platové

lock-1 By Adam Homola